Hemma.

Kom hem för någon timma sedan. Tågresan gick fint, kollade på film. Stephbrothers! Den är ganska kul.
Far hämtade mig i Herrljunga och så har jag äntligen fått kopplat in datorn till internet så jag kan ladda hem mina kära program! nu har jag en del att göra. Ungefär 6 olika avsnitt jag har att ta igen!

Har spelat lite tv-spel också. Tröttnade ganska fort på Pirats of the Carribean för det är så förbannat svårt! så jag spelade lite acme istället. det gick bättre. Nu sitter jag här med mamma och myser och pratar över en tallrik med stekt fläsk. Mums!

Nu är det That 70's show! så I'm off!

Kommentarer
Postat av: Johan

Du är sämst.PotC var ju jättelätt när jag spelade det! Om det inte var för att farsan skulle se på trav hade jag varvat det för länge sedan!



Här har du en lista att göra för denna veckan:

#1 chippa wii

#2 TJATA PÅ CECILIA OM HEMSIDAN!

#3 krama mamma

2008-10-14 @ 19:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0