Kalas.

Så. Marie och jag pratade i onsdags om hur trist det var att hon skulle jobba hela helgen så vi inte kunde gå ut. Men helt plötsligt kom jag på att man kan ju gå ut på torsdagar också.
Så igårkväll hade vi samlat ihop mig, Marie, Camilla, Linus och änglen Fredrik som alltid vill köra och drog till Backstage.
Grejjen är den att jag blev ganska snurrig. Jag spillde ut min shot och fick dåligt samvete, så för att kompensera så köpte jag varsin ny shot till oss allihop. För det var ju så pinsamt att jag måste köpa tillbaka mina vänner, annars skulle de aldrig vilja leka med mig igen!! Eller va?

Men tillslut så tog vi oss hem och jag kom i säng. Så imorse skulle jag upp vid 11 och laga mat till mina kusiner. Åh, inte rätt sysselsättning dagen efter. Jag fixade ihop något snabbt åt dem och satte mig i bilen för att köra hem och slänga mig i säng igen. När jag svänger in på våran gata börjar det vattnas i munnen. Jag hinner precis parkera bilen och slänga mig ut innan det var dags för returen. Så lilla Harry var inte ensam om att må dåligt idag ska du veta Anna.
 Jag förstår inte. Jag brukar inte vara bakfull.

Men hur som helst, vi hade skitkul och på ett sätt är det skönt att vi gick ut igår. För nu behöver jag inte göra en enda sak i helgen. SKÖNT.




               

Trots Maries min så var det kul. Jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0