Lilla Marie..

Min bästastebäste vän Marie har fått ett virus på balanssinnet. Men det höll på att gå bort. Men det kom tillbaka i helgen och hon mår dåligt igen. Jag mår dåligt för henne för nu kanske hon behöver skjuta upp sin dröm.. Bli bättre och sluta var en olycksfågel!!

När jag vaknade imorse så kändes allt väldigt konstigt. Kändes som att någon hade dött, men det var bara dåligt väder ute. Suck.

Har varit iväg hos min moster och lagat mat till dem. Det är mitt jobb under tiden jag är arbetslös. Jag får iallafall jobba en timma om dagen.

Nu ska jag gräva ner mig i soffan och kolla på Grey's Anatomy. Marie tycker att jag ska kolla på det, så vad gör jag inte för henne.

Ciao för nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0