Tv-spel.

Vaknade ganska sent idag. Skönt att få sova lite. det hugger inte lika hårt idag så det kanske går över snart. Jag hoppas det.
Msn:ade lite med Marie när jag vaknade och vi kom fram till att jag skulle åka bort. det är ca 300 m kanske? Men jag tar bilen.

Hungriga som tusan så det blev pizza för hela slanten och sen tv-spel. Vi har nu spelat Zelda i 5 timmar.

Imorgon ska vi inte sitta här hemma. Vi ska nämligen till Göteborg! Först till Sjöfartsmuseet, sen lite loppisar, sen lite mat kanske och sen till Naturhistoriska museet. Och vi avrundar nog dagen med en trevlig bio. Ordningen på allt kanske inte är riktigt rätt men ungefär så kommer det gå till. Roligt minsann!

Så imorgon: Inget tv-spel.


Men nu ska jag kolla på grey's anatomy. 3e säsongen är det dags för.

Imorgon ska det bli mäkta roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0