mitt hus.

julen är över, vilket jag kan tycka är lite trist. för nu är det snart nyår och jag hatar nyår.  jag orkar inte en pretentiös, uppklädd och fancy fest där allt är så himla fantastiskt och jag vill inte. jag orkar inte. jag vill bara vara. lite sällskap och en öl. det är allt. nothing more, nothing less.

har gjort ett par turer fram och tillbaka till jerusalem. träffat de jag vill träffa. saknar er alla. men återigen, jävla nyår. dags att åka hem. ni åker ifrån mig ännu en gång. gjorde det inte tillräckligt ont första gången kanske? jag hatar att vara ensam kvar.

jag och mami ska antagligen och äntligen pilla färdigt min stuga idag. jag ska få ha mitt egna hus. det ska bli årets höjdpunkt. så, vem kommer på inflyttningsmys ikväll?


och det här är jag och min vän. hon är fantastisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0