Stockholm, Sundsvall och därimellan.

nu har jag snurrat runt ett tag.
åkte till Stockholm för en och en halv vecka sedan. det var trevligt, och väldigt välbehövligt.
det fotograferades, dracks öl med Rickard och Juhu, långpromenerades i natten, den mest sinnesberörande utställningen beskådades (Dalí, Dalí med Francesco Vezzoli) och alla intryck var lite för mycket för mig.
så jag kramades med golvet en stund. golvet förväntar sig inget av mig. jag älskar golv.

sen gick vi in till stan och dreglade över min vackraste bil. en vit Audi R8 V10 med röda detaljer stod där, ca 3 meter ifrån mig. jag sprang sedan omkring på rosa moln resterande av den dagen.


sedan åkte jag hem en sen tisdagkväll till nossebro. och jobbade ett par dagar innan jag for vidare igen. till Sundsvall den här gången.
jag plockade upp ett par kottar i Jönköping och sedan en till i Stockholm och åkte till Elin för att vi saknade henne. det blev en innehållsrik helg. och givande kan man väl säga. på olika sätt. för oss alla.
så efter noga uträkningar har jag kört knappa 300 mil på en vecka.

på måndagen fann jag mig själv i Nossebridge igen och har hunnit lugna ner mig lite. Min tyska är klar och godkänd. jag har ritat igen och jag tyckte det var roligt. jag ska fortsätta med det.

jag har också hunnit med att tatuera mig någongång därimellan. tack Felicia för en helt fantastisk bit av min kropp.

du ska få se.
här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0