syster är hemma.

igår lyckades jag bli "sjuk". mina leder gav upp och rörelseförmågan flög sin kos, så jag har inte jobbat som jag skulle gjort. men efter en massa sömn nu på morgonen har känseln kommit tillbaka, så inatt blir det julvaka tillsammans med gamlingarna.

Lisa-fisa kom hem igår också efter en lite lagom försenad tågresa från Köpenhamn. så vi har myst mest hela dagen. hon fick också fixat fram en julgran som vi höll på att bli utan.

mina tre julklappar är inslagna, jag har målat, och samlat på mig lite julkänslor. har passat på att sakna någon också. det kommer bli en annorlunda jul. men det är mitt eget fel. jag var ju tvungen att bli knäpp detta året. hoppas det går över.

så godjul på dig. mer än så kan jag väl inte säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0