Drömmen.

nu har jag varit i köpenhamn igen.
jag slås varje gång över hur mycket jag älskar det här stället.
två konserter har jag klarat av med min kära syster. tallest man on earth och quadron.
FANTASTISKT!

fredagskvällen var på sätt och vis den bästa kvällen i mitt liv. superfin konsert med tallest man och idiot wind och sen utgång på en liten bodega ute på vesterbro. där kan jag gott bo. söta pojkar där borta.

halv åtta ramlade vi alla hemåt och stensomnade.

men nu är helgen över och allt jag har kvar av den är bilder. men snart bor jag här och då är det här livet min vardag. that will just be awesome.


men inatt kommer jag hem till mitt älskade kollektiv igen. och det är nästan precis lika bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0