impuls

så vad hænde i jul?
jo, jobb och mat och så vidare.
sen skulle juldagen firas såklart och det gjordes den med pompa och ståt. jønkøping ihop med værldens bæsta gæng, elin, polle, sara, rickard, mattias med flera. och kul hade vi. kanske lite før kul, notan slutade på alldeles før många kronor och jag blev buren hem. men glad var jag!

och annandagen firades ihop med det andra værldens bæsta gæng, hannes, elin, mimmi, lisa, harald, och alla andra som blev æverraskade av min hemkomst och vi drack kamikaze all night long och sen fortsatte vi hemma hos mig. det var fint.

sen tyckte jag att det blev tråkigt så jag for till køpenhamn, før det ær dit jag alltid vill rymma. och nu sitter jag hær, rean har avbetats och skinnjacka och væska var værdiga nog att få åka med hem till sverige imorgon. vi har också stædat min systers lægenhet før det tyckte hon att det behøvdes och då ær det bara att lyda. mysigt har det varit ændå før tallest man on earth har sjungt før oss hela tiden! :D

imorgon bitti letar jag mig hemåt igen før lite måtta får det vara på det roliga. dock kommer det ju inte direkt bli tråkigt før imorgon planeras nya hyss ihop med lisafisa starfighter och vem helst mer som kænner sig manad!

so, come on, bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0