julen kom tidigt iår.

mina mystjejor har förgyllt de senaste två dagarna för mig.
igår kom karin-raring och vi pimplade vin hela kvällen på backstage, vilket ledde till en hel natt av prat, ältande och catch-up.
och imorse kom resten av mina raringar och vi åt lunch på stans myshak.
vi önskade varandra god jul och kramades och pussades och sen gick vi åt var sitt håll.

nu är jag hemma hos mor och far. vi hade julklappsutdelningen för en stund sedan och vi skrattade och grät och hade en trevlig stund. en mycket välbehövlig sådan.
inatt ska jag jobba ihop med min homeboy hannes, vi hade också ett litet klappbyte nyss. jag fick vinglas, han fick iron & wine-biljett. oh, the irony. :D

nu är det jul. och jag är som jag är. glaset rinner snart över, men några droppar till får plats.. lika bra att köra.
vi känner väl mig.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0