TIDEN!

alltid detta tjat om tiden, men den går ju så fort! 2010 sprang förbi mig. TRULY! det har varit ett ganska fint år trots allt. :)

jag bor ju i "kollektivet" nu för tiden. det är ett väligt fint kollektiv.
jag bor i det största och finaste rummet.
bredvid mig bor Hannes. han är en väldigt bra vän. finns inte riktigt någon som honom. det hänger massa gitarrer på hans vägg. sen har han också världens vackraste och mysigaste tjej. hon den där Elin går då inte av för hackor.
längst bort i korridoren i det minsta rummet bor Leo. han har en säng som tar upp det mesta av hans rum och den lilla yta som finns kvar ockuperas av hans dator. det är inte varje dag vi får träffa Leo så mycket. men när han väl sticker ut huvudet genom dörren är det en syn för gudarna!

det är vi tre som officiellt bor här. dock har vi SÄNGplatser till minst 21 pers. då är det inte ens trångt än. kanske går att klämma in 27 st om vi gör oss smala. tappade tråden där lite, vad jag ville säga var att vi sällan är endast tre små kottar här, hur skulle det se ut, ett kollektiv med bara 3 pers. inte ok.

det är i alla fall såhär vi får tiden att gå!























och nu tar jag med mig kollektivet och åker och badar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0