då är det dags att vända blad.

när du sjunker så djupt inom dig själv
att bröstkorgen vibrerar av förtvivlan
när det känns som att du är den enda som andas
utan att få någon luft
när du sjunker så djupt
då är det dags att vända blad

ibland håller jag upp handen framför mig
för att försäkra mig om att jag finns
när det känns som att jag är den enda som andas
utan att få någon luft
när jag håller upp handen
då är det dags att vända blad

när vinden viner i förtvivlan
att man går åt fel håll
när det känns som att man är den enda som andas
utan att få någon luft
när vinden viner
då är det dags att vända blad

ibland skriker hon så högt av rädsla
för hon har förlorat allt
när det känns som att hon är den enda som andas
utan att få någon luft
när hon skriker så högt
då är boken slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0