hejkomochhjälpmig

och nu har vi tagit oss ända in i 2011!
det är väl nice. så därför tänkte jag bjuda på lite bilder från nyår såklart.
nyår firades tillsammans med mimms. det blev varken som vi tänkte eller ville, men vi hade iallafall varandra.
och vi var åtminstone snygga.












kärlek till mimms för att hon är den hon är. och för att vi lyckas alltid få till det. :D
så. det var nyår. men nu har det ju gått en vecka sedan dess, vad har jag gjort?
mycket bra fråga, det undrar jag också. jo, jag har gjort av med ALLA mina pengar. ungefär. så jag är lite toast, men det löser sig.
blev less på att hannes och elin aldrig ville komma hem från stockholm så lagom tills det faktiskt var dags för dem att komma hem så drog jag till jönköping. gosade med björn, mös med pålle, kramades med linnea, våldgästade bongo. bara det bästa jerusalem hade att erbjuda i stunden.

men nu är jag åter hemma och har så varit i hela 2,5 dygn.
första kvällen hemma spenderades med mig själv om jag inte minns fel, och gårkvällen spenderades då faan inte ensam.
elin, mimmi, karin och jag gick all-in och drog och käkade middag, delade ett par flaskor rött och hamnade på backstage. där jag fick frågan "varför hänger du här egentligen, borde inte du typ vara på lipz?" jag blev lite ledsen inombords men det gick snabbt över. med ett stort leende på läpparna hela kvällen (eftersom det inte går att vara ledsen när man har så fina tjejor runt sig) bestämde jag mig för att gå hem någongång innan 2. där jag knatade hemåt i stilla mak var det plötsligt något som lade krokben för mig. antagligen jag själv, men det behöver vi inte säga högt. med händerna i fickorna och en redig rödvinsfylla faller jag framåtstupa och lyckas undgå att bryta något. men ett fint skrapsår runt hela ögat, det förtjänade jag minsann.

hem kom jag iallafall, och glad är jag för det. jävla bra dag idag. om man bortser från mitt svullna ansikte då.
nåväl. nu har klockan slagit åtta, emli är trött och imorgon ska hon gå och gräva fram bilen för då är det dags att försvinna ett par dagar igen. med det ville jag säga godnatt.

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0