jag borde faktiskt gå.




hon tog en veckas välförtjänt semester. dock lär hon sig aldrig av sina misstag och är nu precis så stressad som hon lovade sig själv att inte bli..

är jag inte underbart bra på att ställa till det för mig? jo-o, det är jag. men det kanske är värt det. att få vara så glad som jag varit den senaste tiden borde nästan vara straffbart. vilket det uppenbarligen är.. men ändå, ville bara poängtera lite extra att ibland är faktiskt allt precis så bra som man önskar och allt det där tråkiga som jag nu måste ta tag i känns lite mindre jobbigt när hela min värld snurrar åt rätt håll.
så summa sumarum, imorgon är det tillbaks till verkligheten med bank, post, bibliotek, middag i kollektivet och pluggande tills ögonen blöder. ett par viktiga livsbeslut ska diskuteras med mor också när jag ändå är i gång. sen kanske jag köper en biljett till popadelica också. jag borde faktiskt gå. faktiskt.

och göteborg är ganska vackert ändå. kanske bara helt enkelt ska ta och skrota alla mina fördomar. jag får ju alltid äta upp dem sinom tid iallafall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0